You you you you fucking morons

Allt är redan sagt och det finns inte mycket kvar att göra. Jag ville så himla gärna se dig falla långt långt ner, den dagen kommer men jag vet inte om jag orkar vänta. Du är så förtjänt av all motgång i livet du kan få så mycket ondska som du bär på.

Så, nu har jag fått ur mig lite ilska såhär innan läggdags. Jag har legat och funderat och tänkt på hur jag kunnat låta en del människor komma mig så nära? Släppt in dom i mitt hem? Hur desperat var jag egentligen, jag mår faktiskt illa när jag tänker på vissa saker, vad fan tänkte jag? Jag hoppas verkligen att den tiden är över nu på alla plan och att jag är starkare än min sjukdom när det kommer till just detta. Jag kanske inte förtjänar lycka och framgång i livet, vad vet jag? Men jag förtjänar inte olycka och elakheter iaf.

ZZZZZZZZZZZZ godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0