The sweet taste of.....

Jag har haft en av de jobbigaste dagarna på länge idag. Tårar, frustration och ångest. Det enda som hjälper är att springa mig riktigt trött men det kan jag inte göra när Molly är här så jag har gjort allt jag kan för att behärska mig.

Jag vill tillbaka till förra veckan då jag kände ingenting för någonting. Det är faktiskt så mycket skönare.
Nu vet jag att personen som är roten till alla problem (både fysiska och psykiska) aldrig skulle våga läsa här för han är världens pussy men jag önskar att han hade stannat upp i fem minuter och funderat över hur han faktiskt har behandlat mig. Att utnyttja och manipulera någon som älskar en så gränslöst är verkligen vidrigt.
Jag kommer aldrig kunna bli hel igen varken psykiskt eller fysiskt tack vare det. Jag vet att han är expert på att stoppa huvudet i sanden men inte ens han kan förtränga allt, för alltid.
Någon gång kommer han behöva konfrontera mig och dåt är det inte jag som kommer gå därifrån med svansen mellan benen, det är en sak som är säker!
Jag väntar på karma och snart, mycket snart styrs färden mot huvudstaden ;)
Mycket hos mig är förstört men jag har samtidigt blivit så mycket starkare, så mycket kallare och jävligt mycket mer elak än innan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0