Strange things

För första gången på länge ska jag faktiskt skriva ett inlägg på dagtid istället.

Det är något väldigt konstigt som händer med mig. Det är precis som att ingenting bekommer mig. Känns som om jag kan göra vad som helst utan att reagera.
Plocka upp en groda i handen, inga problem liksom inte ens lite obehagligt. Kolla på skräckserier ensam i mörkret utan att ens tycka det är lite läskigt, hallå? Detta är liksom tjejen som inte ens vågar kolla på Beck själv.
Det känns som att jag kan göra vad som helst och säga vad som helst utan att det känns det minsta jobbigt.

Det hela känns väldigt märkligt och jag har ingen aning om vad det beror på. Det är både för och nackdelar med det men konstigt är det iaf.
Jag sitter liksom själv vid mitt köksbord och äter frukost nu, det har jag aldrig kunnat göra innan.
Helskumt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0