Pride

Idag är en dag av stolthet.
Jag är stolt över min bästa vän som hoppade galant på sin bruna springare, stolt över min dotter som varit så himla fin och duktig hela dagen och faktiskt, Stolt över mig själv som inte rökt på en månad och dessutom klarat av att springa första femkilometers rundan på över fem år. Jag har ett mål jag vill nå. Det är en lång bit kvar men det spelar ingen roll hur lång tid det tar men en dag ska jag klara det.

Vågen visar på minus allt som allt 22 kg. Det är rätt mycket egentligen men det tänker jag inte på.
Jag får ju tacka mina två värsta fiender (ångesten och mitt ex) för iaf 12 av kilona och även för att jag klarar av att hålla det nu. Min metod är dock inte att rekommendera om man säger så.

I morgon väntar spännande utmaningar och på tisdag väntar roadtrip med Sandy. Nu väntar dock John blund (förhoppningsvis).

NOMADE


Kommentarer
Postat av: Sandyy

Nomade med stora bokstäver ;) ja gick ju bra o hoppa. Kul vare! Snart är roadtrip 1!! Ses snart.... Har typ grädde mellan tänderna... Aja.... Nomade hälsar <3

2016-09-20 @ 06:33:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0