My mama don't like you

Jag borde ligga här och skriva om min tripp till Stockholm och allt kul som har hänt men det går inte. Jag mår för dåligt för det. Jag förstår inte varför du måste hänga här i detta lilla samhället så mycket. Om du överhuvudtaget har någon skam i kroppen så kan du väl hålla dig undan om inte för min skull så för min dotters.
Jag vet att du får rapporter om vad jag skriver här, jag vet så mycket mer än vad du tror om det mesta.

Du har gjort att jag aldrig mer vågar älska någon och du är också orsaken till varför jag inte orkar. Tänk om jag vetat vem du egentligen var, så annorlunda jag hade valt då.
Jag vet att du skiter i det, du bryr dig inte det minsta om jag lever eller dör, hade du gjort det hade du svarat. Du bryr dig inte heller om min älskade dotter som fortfarande frågar efter dig emellanåt.
Det kommer få ett slut på ett eller annat sätt men fram tills dess kanske du iaf kan respektera mig lite och inte befinna dig där jag bor hela tiden.... fortsättning följer....

" feeling like im breathing my last breath"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0