Leva livet

Jag undrar varje morgon när allt egentligen ska vända. Även om jag innerst inne vet att det inte kommer göra det. Jag är beredd på att leva resten av mitt liv i sorg och saknad. Det är både tragiskt och patetiskt men jag kan inte göra mer och det kan inte läkarna heller.
Frågan jag ställer mig är "är det värt det?", jag vet inte faktiskt.

Varje gång det är fredag blir jag nervös och förbannad och kollar varenda bil, framför allt de tyska och franska. Jag vill inte ha fienden på hemmaplan så att säga. Men jag är iaf väl förberedd.

Jahopp, nu kan jag inte titta på min älskade serie heller. .... huvudkaraktären är lik mitt ex och just nu kör dom omkring i en amerikansk bil med samma namn som en hästras, av modellen mach1..... just shoot med please!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0