I always got your back

Jag har sett fem säsonger av supernatural nu och jag känner lite att om inte Dean Winchester vill gifta sig med mig så vill jag aldrig mer vara i närheten av en man igen. Han är så fin att jag nästan smäller av! Den i särklass snyggaste mannen på denna jord. Synd bara att han inte finns på riktigt men okej då, jag nöjer mig med Jensen Ackles också ;)

Dagarna rullar på, jag mår ändå rätt okej. Jag tränar så mycket jag kan och orkar och jag har varit rökfri i fem veckor nu. Tror kanske aldrig att jag kommer nå mitt mål när det kommer till joggingen men det borde iaf bli bättre så småningom. Mitt viktmål är dock inte orimligt egentligen och jag har "bara" runt sju kg kvar. Om det bara inte vore så gott med onyttiga saker haha.
Om jag hade berättat om allt som händer i mitt liv just nu så hade vissa nog ramlat av stolen i chock. Men faktum är att jag känner mig starkare, snyggare och mer elak än någonsin tidigare ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0