Hot in Tvaager

Seriöst, den här värmen är absurd. Om någon missat det så är det liksom mitten på september nu, det ska inte vara så här varmt så.... Blir inte bättre och mindre plågsamt av att behöva sitta inne hela dagen med en stackars liten febrig tjej. Tänk att ha nästan 40 graders feber i den här värmen, hujedanne mig. Nu har väl iofs temperaturen gått ner lite men det märks inte här inne tyvärr och den lilla stackaren ligger och yrar :(.

Sen måste jag bara fråga, väljer man sina vänner och vilka man pratat med baserat på deras politiska åsikter? För mig är det bara löjligt. Det verkar ju tydligen som att jag inte är tillräckligt bra för att jag INTE sympatiserar med SD och för att jag inte tillåter rasistiska uttalanden i min närhet.
Nä, sådana fjanterier orkar jag inte med, jag är ju dessutom en fjärdedel skåning och dom borde ju tillhöra Danmark så det så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0