Cut my life into pieces

Jag känner mig fetare och pluffsigare än på länge. Jag hatar mitt hår och jag har typ inga kläder som passar. Jag måste köpa hö eller hösilage till min häst asap och jag har idag sagt tack och adjö till en 25 år lång vänskap. Jag har med andra ord haft bättre dagar.

Men om man ska se det positivt så var min häst riktigt fin när vi red på stubbåkern idag, min dotter är där hon ska vara ❤ och jag ska snart iväg på roadtrip till huvudstaden med min bästis.
Så visst finns det bra saker med.

Igår var jag i Malmö för steg 2 i försäkringskassans utredning. Måste kännas bra för alla skattebetalare att deras pengar går till att jag ska sätta fast hyllplan och sortera böcker i bokstavsordning... Så fruktansvärt onödigt.
Jag fick iaf köra massa bil, hänga i farliga hoods med Sandy och prova ridstövlar så dagen var kul ändå.

Dags att krypa ner jämte mollan. Det är det bästa jag vet att somna jämte henne för jag vet att hon är den enda i världen som älskar mig :)

Så jäkla Nice :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0