Cold water

Usch nu börjar alla känslorna komma. Jag vill verkligen inte att Molly ska åka härifrån i morgon och det finns fler saker jag verkligen inte vill ska inträffa.

Just nu orkar jag inte ta tag i något alls, jag är helt utmattad psykiskt vilket innebär att jag även blir det fysiskt. Dessutom upptäckte jag början på en ny kal fläck innan, den sjukdomen har jag också mitt kära ex att tacka för. Hoppas dagen då han sitter där men en kal hjässa kommer snart, Gud så kul 😂

"Pain changes people", ja det gör verkligen det. Jag är så mycket mer kall och så mycket mer elak än tidigare, jag bryr mig inte alls på samma sätt längre. "Den som skrattar bäst, skrattar sist".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0