Chasing cars With headlights

Kan man sakna någon som gjort en fruktansvärt illa? Svaret är ett självklart JA! Jag har två sådana personer från mitt förflutna. Ibland saknar jag den ena och ibland den andra. Dom har varit elaka på väldigt olika sätt och den ena vet jag att jag aldrig borde förlåta för det han gjorde är så svinigt att inte ord räcker till. Men när det gäller kärlek är det svårt att se bortom allt det fantastiska och personen blir nästan som glorifierad.
Den andra är en person som jag egentligen inte känt så länge men har ett väldigt speciellt band till. Han har gjort mycket dumt och sårat mig men han kommer alltid ha en plats i mitt hjärta även om vi inte pratar med varandra och jag skulle alltid finnas där för honom om han verkligen behövde mig. Han är den enda människa som någonsin har förstått mig på riktigt.

Nä dags att sluta vara sentimental och sova så kanske jag kan bli frisk från den här bihåleinflammationen någon gång. ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0