Beat it

Det får bli ett kort inlägg ikväll för jag är trött och måste sova. I morgon bär det av mot den kungliga huvudstaden. Det är jag och min vapendragare Sandra som ska dit och ragga på Justin Bieber.
Har försökt packa nu ikväll vilket gått lika segt som vanligt. Känns extra kul att packa i en väska som är exets och som dessutom har hans namn på ena sidan, haha. Kan ju fråga honom om han vill ha den när jag kikar förbi.

Dagen har iaf flutit på fint och jag avslutade med en joggingrunda på 4 km. Det låter inte mycket för världen och är väl inte det heller men jag är nöjd även om det är lång, lång bit kvar och min hälsena börjat strejka :(
Jag vill så gärna nå mitt mål, att springa en speciell runda. Jag hoppas verkligen att jag når det någon gång i framtiden fram tills dess är det bara att kämpa på med de här smårundorna.

Jag hinner tänka så mycket när jag springer och oftast vandrar tankarna till ett och samma ställe.
Jag vill egentligen aldrig mer se personen i fråga men eftersom han hänger i mina hoods så tänker jag hänga i hans, gör jag det kanske han slutar vara i Tvååker, han har inget här att hämta ändå. Som en vän sa för ett tag sedan " han har nog bränt alla sina broar i den här byn för alltid" och så är det nog.

nä nu somnar jag snart, i morgon blir kul!
Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0