We are shadows

Jahopp, grattis till mig på min dag. Har spenderat kvällen i min ensamhet med en micromat. Känner jag mig tragisk? Svar ja! Jag kom hem vid 20.00 och bara fullkomligt bröt samman....

Jag fick iaf ett fint uppvaknande av min älskade dotter. Hon är så fin och så kärleksfull, önskar hon vore här nu med. Hon sjöng för mig och gav mig presenter, jag blir alldeles rörd av att tänka på det. Jag var också ute på en av de härligaste ridturerna på väldigt länge. Vi trotsade jägarna och gav oss ut i dom djupa skogarna.

Dagen har också bjudit på extrem besvikelse och dubbelmoralen är ett faktum. Nu får det dock vara bra, för gott. Det är inte värt det överhuvudtaget.

Nä nu vill jag sova så den här dagen övergår i en annan dag. På onsdag blir det dock en ännu värre dag. Kul att köra 40 mil ensam..... Men det får gå som det går liksom.
Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0