Tack för att du förstörde det lilla hopp jag en gång hade inom mig.

Jag har haft en av dom värsta dagarna på väldigt länge idag . Tårarna vill inte sluta rinna. Jag vill inte skriva ut här vad den största anledningen till mitt mående är för jag skulle bara få skit för det då men jag är oerhört besviken.
Jag vet faktiskt inte vad jag ska göra, det var inte såhär livet skulle bli.
Jag tror inte det är speciellt normalt att man tänker på att ge upp typ 10 ggr per dag....

Jag älskar min dotter till månen och tillbaka flera ggr om och för hennes
Skull fortsätter jag andas, en dag i taget även om jag egentligen bara vill somna utan att behöva vakna igen.
Det låter egoistiskt och hemskt men jag har egentligen inte velat leva en enda dag sedan han lämnade mig. Det var det som till slut fick mig ge upp. Hans lögner och svek var det som krossade den delen av tron på livet och kärleken som jag hade kvar. levde för och pga honom.

Just nu ligger jag i mollys säng, hon är dock inte här. Det är helt mörkt och tyst. Dags att sova, tur det finns mediciner som hjälper till med det så man får lite paus från verkligheten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0