Slam dunk da funk

Jag är ingen våldsam person, jag har lagt handen på en människa en gång i mitt liv och det hade denne verkligen gjort sig förtjänt av det. Men just nu ser jag fanimej rött. Det är precis som om någon sitter där uppe och jävlas med mig eller kanske det är som i Truman show? Något är det ju iaf som händer så fucked up som människor beter sig.
Jag känner ärligt talat för att stänga av min mobil och inte gå utanför dörren på åtminstone en vecka. Hade det inte varit för Enya så hade jag mycket väl kunnat tänka mig att stänga av skittelefonen nu när Molly är här.
För ju mer jag ser eller inte ser ju mer förbannad blir jag.

Jag är definitivt ingen ängel själv men jag utsätter iaf inte människor medvetet för smärta och jag sparkar inte på folk som redan ligger. Däremot skulle jag vilja sparka på en del tills det att som ligger men det är en annan femma.

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0