Party

Jag fryser om mina fötter vilket är otroligt irriterande. Dom måste ha precis lagom temperatur annars går det inte att sova.

Jag fyller snart år, en födelsedag jag gärna hade hoppat över om jag ska vara ärlig. Jag önskar mig att någon följer med mig till Malmö nästa onsdag, ett par nya träningsskor av märket saucony (helst personligt levererade av killen på stadium pulse), ridstövlar och en kram.
Ska jag nämna de mer orealistiska önskningarna så önskar jag mig ett telefonsamtal som aldrig skulle inträffa, att människor slutade såra mig, en vit drömhäst vid namn Danny och en date med Jensen Ackles. Egentligen har jag en ännu större önskan men den håller jag för mig själv och den är egentligen inte så orealistisk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0