Oldie but goldie

Jag känner att jag börjat bli riktigt gammal. Jag somnar vid 23 på kvällarna och vaknar typ vid åtta på morgonen. Visserligen är jag ju vaken minst fem ggr per natt också, tänk att få sova en hel natt någon gång, det hade varit något!  

Dagen har verkligen gått i ett och när jag till slut var hemma vid 20.30 så väntade städ, tvätt och äta också. Men nu är jag färdig med allt så nu ligger jag nerbäddad under två täcken i mollys säng. Jag brukar lägga mig i den i stället när jag saknar henne för mycket. 
På tal om saknad, idag var första gången på typ en vecka som jag verkligen saknat honom. Han må vara en jubelidiot men han kan också vara fantastisk. Finns så mycket jag skulle vilja berätta för honom, så mycket saker jag är stolt över. Kanske den dagen kommer någon gång, vem vet 😊




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0