My fear and weakness

Vad är egentligen poängen med alla dessa meningslösa känslor? Hade jag fått en enda önskan så hade det varit att jag aldrig hade träffat honom. För samtidigt som jag spenderat de bästa dagarna i mitt liv med honom så har han också visat mig hur det är att få sitt hjärta totalt jävla demolerat och få veta att hela han bara är en lögn. 
Nej, jag vill inte ha tillbaka honom,  den hjärtlösa narcissistiska person han blev och fortfarande är vill jag aldrig ha i mitt liv igen och skulla jag någonsin stöta på honom igen så skulle det inte sluta väl. 
Men samtidigt kan en liten del av mig inte sluta hoppas på att det goda han en gång hade i sin själ ska hitta tillbaka ut igen. Tyvärr tror jag att det redan är för sent. 
 
Det är ingen som vet allt som försiggått i mitt liv sen han lämnade mig och det är nog tur. Vissa saker berättar jag helt enkelt inte för någon, inte ens läkare osv. Anledningen är nog främst för att jag fortfarande befinner mig på samma mörka plats som tidigare. Dom flesta tror nog att det är bättre för jag verkar nog rätt välfungerande, jag tränar, rider, tar hand om mitt barn, skrattar och pratar osv. Det kallas för en fasad... Bakom den gömmer sig så mycket annat.
 
Den som vet mest om allt är en människa  som kommer vara en speciell person för alltid. Han  lämnade inte min sida på flera månader av rädsla för att jag skulle välja att ge upp. Jag vet att han hatar personen som förstörde mig lika mycket som jag själv gör (om inte mer) och jag vet att jag bara behöver lyfta luren.... 
Miss you 💜
 
Jag vet inte vad som kommer hända i framtiden och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte direkt heller. Jag vill att min dotter ska få vara frisk och få växa upp till en lycklig människa , det är den enda. 
Resten får bli som det blir.  
 
 
Its a big black cloud over my town, wherever you're at I bet she's around. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0