Lost for words

Jag finner inte mycket att säga, jag är mållös och det har nog aldrig inträffat innan.
Ibland tror jag nästan att jag lever inne i serien jag tittar på för det är så surrealistiskt allting. Men det finns bara en sak att göra så det är inte mycket att be för. Allting har ett slut, tydligen även 25 år av vad man trodde var vänskap.

Samtidigt så händer det bra saker, jag träffar nya människor, jag har bättre fysik än någonsin tidigare, Molly och jag har det riktigt bra och ekonomin kommer
Förhoppningsvis stabilisera sig nu snart.
Jag har mycket bra i mitt liv, mycket mer än många andra och jag måste försöka fokusera på det istället för allt det tråkiga och jobbiga. Det är dock lättare sagt än gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0