In The Woods, The Woods

Gokväll!
Jag blev makalöst trött helt plötsligt. Men jag är nog inte lika trött som min stackars häst (förlåt Enya, ska inte göra om det😥). Råkade spendera 4.5 timme i "mitt" stall.. Tjoff säger det bara så har tiden flugit iväg. Men häst är bäst så enkelt är det!
Ska verkligen försöka att hinna rida alla dagar nu när Molly är hos sin pappa.

Annars, inget direkt nytt under solen. Mockat lite mer bajs än vanligt, pratat lite mer än vanligt, ridit lite (läs mycket) mer än vanligt och duschat lite längre än vanligt 😉
Det sker liksom inte så mycket spännande men jag är så glad för det. "Less is more" när det kommer till drama och stress (och vitlök).

Hörs imorgon :)
Godnatt

Lukta på bajs är obligatoriskt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0