Im to tired for my own good

Elementet på och ligger under två täcken men ändå är jag som en isbit. Hur fasiken ska det gå till vintern?
Jag ligger och känner mig väldigt fet för tillfället. Skulle sprungit idag men efter att ha varit ute i typ åtta timmar så var jag alldeles för kall. Men att det ska vara så svårt att gå ner de där sista 10 kilona. Vet ju iofs att det bara är att äta mindre och röra sig mer men mat är tråkigt och bröd är inte så nyttigt att leva på.
Får väl börja springa två ggr om dagen ist.

Idag red jag dressyr på min häst. Hon har verkligen energi till två. Efter 30 minuters intensiv ridning hade hon kommit ner på en mer lagom nivå och så fin hon var att rida då 😍. Förstår dock inte varifrån hon får all sin energi, det är ett mysterium. Men man får vara glad för det för motsatsen hade varit värre.

Imorgon ska jag upp i ottan och ta ut kusar, så godnatt alla 😀


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0