Giving up without giving back is not an option

Mycket snack och liten verkstad är säkert vad ni tänker om mig. Lugn, bara lugn, jag jobbar på det.
Det kanske inte händer i år, kanske inte nästa år men det kommer. Jag är en bättre spion än FBI och jag vet det mesta och det jag vill veta tar jag reda på. Jag tål mycket skit men så länge jag lever så ska han inte kunna slappna av helt. Någon gång kommer det få konsekvenser and only God knows when.

Idag har jag och min bästa bilkompis varit på långtur. Det gick undan, tvååker-Malmö 1h35 min haha, min stackars bil fick verkligen bekänna färg men den är bäst och har fortfarande adrig kostat en krona.
Råkade bli ett väldigt långt stopp på stadium och plånboken nästan 2000 kronor fattigare men det är det värt. Eftersom jag tydligen haft helt fel skor när jag springer vilket har lett till ett överbelastat knä så var jag nu tvungen att köpa mig ett tredje par... suck
Mitt ex hade iaf rätt i en sak och det var att jag pronerar, det tyckte dock inte damen i den lokala sportbutiken så därför köpte jag inga sådana skor. Nu har det dock visat sig att jag visst gör det och riktigt mycket också så ja, där var dryga 2500 kronor åt helvete. Tack för det liksom.
Blev även lite andra träningsprylar så nu kommer jag regera på mina joggingrundor.

Materiell kärlek 😍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0