Do you wanna ride?

Blaha, blaha, ungefär så känns det idag. Förmiddagen var bra då Molly var glad över att få leka med sin kompis och det gick jättebra. Hon är ju rätt försiktig av sig och gillar inte riktigt när jag försvinner bortom synhåll men till slut så kunde jag tom vara ute och hon inne själv med kompisen så det tar sig :)
Resten av dagen behöver vi inte nämna, men till det positiva så har jag inte behövt ha kontakt med så många människor och jag fick en förfrågan om att börja träna i tvååker med en bekant så det funderar jag lite på.

Imorgon är det dags för mollys andra ridlektion. Nu har vi fått fixat både hjälm och stövlar så vi får väl se om det blir en ridtjej av henne eller inte. Tänkte egentligen hon kunde börjat med någon billigare hobby typ trädkramning eller liknande men det kan man ju ta nästa termin ;)
Så länge hon inte vill spela moderatbandy eller döda djur som hobby så är det mesta helt okej, kickboxning eller liknande får hon gärna skippa också. Men egentligen är alla dom sakerna nästan okej bara hon inte lyssnar på Håkan Hellström, det hade jag bara inte kunnat acceptera. Som tur är vill vi just nu iaf lyssna på samma musik nämligen "Ustin bibe" ;)
Haha hon är bäst min unge, tur man lyckats med en sak i livet iaf!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0