Always see the truth behind the lies

Jag är trött och förbannad, mest det sistnämnda. Jag är torr om fötterna med det är också irriterande. 
Det har blåst halv storm idag och hel storm i stallet. Det var det kallaste jag varit med om på mycket länge och jag är så glad över att min häst för komma in i sin box över natten. Jag förstår inte hur man kan sova annars om man inte har ett vindskydd eller liknande då förstås då är det en helt annan sak (kan ju vara därför det är lag på det också). 
Jag har även invigt mina nya löparskor som verkar funka bra men satan var jobbigt det var idag! 

Nä nu ska jag smida planer. 
" the worst enemy you can have is the one who got nothing to loose".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0