All that she wants

Intensiv och faktiskt bra dag idag.
Molly har varit hemma hos en kompis i ett par timmar och dessutom helt själv. Hon tog det hela med ro, men hennes hönsiga mamma var desto mer nervös. Nu var hon iofs hemma hos några jag känner väl och som har flera barn själva så jag visste ju att hon hade det bra men det där med att klippa navelsträngen är svårt (säger hon som varje natt går in och lägger sig i sin dotters säng för att sova haha).
Under tiden dom lekte så hann jag både fixa i stallet och springa en runda, i ösregn och djupa vattenpölar ska tilläggas.

Fick även köpt nya batterier till min våg som inte funkat på en vecka vilket får mig att tappa motivationen till livet totalt. Jag var beredd på att ha gått upp 1-2 kilo för att jag knappt tränat något men ost hade jag gått ner nästan 2 kilo så nu känns det lite roligare igen 👍

Nu hoppas jag på en bra vecka där jag hinner springa mycket, rida mycket, vara med mollan och umgås med människor som är vänliga och sprider positiv energi 😊


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0