You just suck

Jag har under mitt 33-åriga liv haft fyra stycken personer av det manliga klientelet som betytt mycket för mig.
Den ena är min kära pappa som jag inte kan säga något ont om överhuvudtaget, han är bara bäst 💜
De andra tre kommer jag inte namnge men de flesta (inklusive dom själva) vet nog vilka jag syftar på. Dessa tre killar (för jag kan verkligen inte kalla dom för män) har svikit mig på alla plan som går. Idag kände jag verkligen att botten är nådd. Jag tappade den sista tron på den manliga delen av mänskligheten. Man kanske skulle lägga sin röst på Fi i nästa val ändå.
Men, det sjukaste av allt är inte hur svinigt dom har betett sig utan att jag utan att tveka hade ställt upp till 100% för dom vad det än gällde även nu efter allt som sagts och gjorts. Varför betyder inte jag något för dom som jag gjort allt för?

Nu börjar den förmodligen viktigaste och svåraste kampen hittills i mitt liv och jag ger mig inte!

Two of my girls 💜💪


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0