Underneath my skin

" Jag gav dig allt jag kunde och lite till och du tackade mig genom att spotta rakt på min själ".

Ligger på min säng, fryser om fötterna och känner mig sentimental. Om det är något jag skulle kunna ändra på människor så är det att dom inte skulle låta mig älska dom när dom ändå bara lämnar mig. Jag vill aldrig älska igen, någonsin.

Jag förstår att jag inte är speciell, jag är i princip alltid andrahands-valet även om jag i särklass är den som gjort mest ur alla aspekter. Jag är väl helt enkelt lätt att utnyttja och svår att älska, inte vet jag.
Jag mår inte speciellt dåligt över den vetskapen just för tillfället,men det hade inte varit fel att få veta att man betyder något någon gång eller att man gör något bra. Jag hade behövt det för jag skulle aldrig någonsin ge mig själv någon cred för något.

Någon ser iaf ut att njuta av livet 😽


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0