The road so far

Alltså Gud om du ger mig den här mannen och den här bilen så är allt förlåtet, jag lovar.
Detta är den enda snygga amerikanaren som någonsin tillverkats 😍😍(finns dock en till variant av samma årsmodell som också är snygg).

Jag satte ut en annons igår som fick överraskande respons. Folk har gillat, kommenterat och tom skickat privata meddelanden för att skriva hur rolig och "klockren" annonsen var. Det var ju kul att höra och jag blev av med åbäket på kuppen 😉

Annars har det inte hänt så mycket mer. Fick beröm av en gubbe i 80-års åldern på gymmet idag. Han var så himla imponerad av mig tydligen. Jag var så duktig som sprang så länge på löparbandet. Haha söt gubbe!

Nu måste jag sova!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0