Thank you för making my day

Jag är lite i chock. Tänk att människor fortfarande kan överraska positivt. Jag känner mig faktiskt riktigt varm i hjärtat och glad ☺️. 
Det behövdes kan jag säga för även om min ångest för tillfället är hanterbar så är det så mycket krångel hela tiden på olika plan. Det tar så himla mycket energi tyvärr. 

Idag träffade jag även en söt liten tant som "kände" mitt ex. Hon sa till mig att åka upp och dra honom i örat för det var hans största misstag i livet att ge upp mig. Människor med så stort hjärta som jag är tydligen svåra att hitta enligt henne och snygg är jag med 😂 Haha, vad är det med mig och pensionärer nu för tiden? Rolig var hon iaf! 

I morgon ska jag springa och rida vad som än händer liksom. Det går inte att sitta här och gå upp kilona igen. Dessutom älskar jag att springa 😍🏃🏻👟




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0