Strange things

Och så ligger jag här igen med den där förbannade klumpen i magen och trycket över bröstet. Idag har det verkligen känts som att jag bara är i vägen och aldrig är tillräcklig. Hur mycket jag än gör så uppskattas det inte och jag bara kände hur luften helt gick ur mig.
Därför kommer jag ägna mig åt det jag vill i morgon, rida min häst, pussa på min dotter och kanske springa lite om jag hinner.
Det finns en annan häst som också ligger mig oerhört varmt om hjärtat men jag måste släppa det känner jag, dock är han speciell "min" vackra prins 💜

Jag har även fått tråkiga nyheter idag. Även om jag länge varit rädd och beredd på att deta skulle hända så blir jag ändå illa berörd och ledsen.
Jag vill så gärna hjälpa alla och att alla ska må bra. Jag försöker att finnas där när det än gäller och för vem det än gäller men tyvärr så räcker inte alltid det.
Jag känner mig dessutom på något sätt som en dålig medmänniska eftersom jag ändå just för tillfället är inne i en bättre period där jag faktiskt fungerar rätt normalt.
Jag vet att jag inte borde känna så egentligen men jag känner massa saker jag inte borde alltid så detta är väl inget undantag.

Kan någon förresten förklara varför jag har 10 xbox-spel i mitt förråd? Det är ett stort mysterium!
Ett ännu större mysterium är hur mitt ena ex filt har hamnat i mitt andra ex källarförråd? Sug på den karamellen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0