SPÄNNANDE

Just nu ligger jag i min säng och känner mig oerhört ynklig. Jag har ångest och vill inget annat än att gå ut och springa, jag längtar verkligen efter det men kroppen den säger bestämt "NEJ". Jag vet inte när jag hade såhär ont senast. Huvudvärken är så påtaglig att jag ser suddigt och jag blir yr så fort jag rör på mig. Det är spänningshuvudvärk av den värsta sorten och jag har jätteont i axlarna och nacken. Jag känner mig som 65+.
Viljan finns där men inte orken och det är jävligt frustrerande.
Det enda jag vill just nu är att snöra på mig mina Asics och ge mig ut en femkilometersrunda men istället får jag ligga här och massera in liniment på mig själv och värma vetekudden...
Nu domnar ena armen bort också, måste vara ett gott tecken..
Jag är inte bitter, nä inte alls.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0