Running away

Har ont i magen för att människor är så förbaskat dumma och fjantiga. En del värre än andra.  Det är helt otroligt verkligen hur mycket idioti man kan stöta på en vanlig dag i livet.  

Har varit hemma med en krasslig Molly idag, har ändå gått helt okej (förutom ett raseriutbrott från barnets sida). Jag har tom tillverkat eget potatismos *stolt* 😉. Mamma var snäll och kom och passade mollan en stund så jag kunde springa. Jag har fått så sjukt dålig kondis igen bara för att jag inte hinner springa så ofta längre. Fyra kilometer fick räcka idag och det var riktigt svinjobbigt 😅. Det där målet jag har känns väldigt långt borta för tillfället... Men, men jag har andra saker att vara stolt över och jag är väldigt glad att jag fimpade dom där ciggen 👌






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0