Pain in my body

Vet ni vad som är irriterande? När någon inte har vett på att vara tacksam. Man ställer upp till 150 % trots att man egentligen inte borde eller orkar och vad får man tillbaka? Sura miner för patetiska saker. Sådant gör mig förbannad, speciellt när det också är saker man inte ens har "rätt" att bli sur för.
Men det är inte min förlust utan mer en vinst.

Jag har hittat min mirakelmedicin, voltaren t! I snart två veckor har jag haft så ont i min ena axel att jag tom gråtit av smärtan. Den har varit konstant och genererat i huvudvärken från helvetet. Jag har knaprat Alvedon och Ipren konstant smattrar smörjt med diverse medel utan lindring. Så tog jag en (EN) voltaren och då släppte nästan allt...
Hur är det möjligt?
Jag tackar gudarna för voltaren, nu ska bara hästen bli bättre med 👐👐


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0