Nyfiken i en strut.

Jag är skittörstig verkligen men jag orkar för allt i världen inte gå upp och dricka haha.

Jag hade typ 10 olika idéer om vad jag skulle blogga om men dom är liksom lite "gone With The wind" just nu.
Förresten så kommer jag inte skriva ut här vad det är som hänt med Enya. Om någon är så nyfiken så är det fritt fram att vara omtänksam nog att fråga mig om det. Annars kan ni få leva i ovisshet så det så!

En del av er kanske undrar vart inlägget om mitt ex tagit vägen. Det kommer att komma! Bara tillfället är rätt och jag är.nöjd så ska ni få veta! Jag kanske borde skriva ut det och hänga upp i den lokala ica- butiken också. Jag kan inte göra mycket men jag kan iaf se till att han aldrig kan gå.rakryggad genom det här samhället igen, att han aldrig kan återvända hit.

Nu måste jag sova 😪

Dagens promenadkompis 😍😍


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0