Ingen vill veta vart du köpt din tröja

Jag vet, jag är ett obotligt fall. Tror de flesta insett det vid det här laget. Så, hur går man vidare? Eller går man ens vidare? Jävligt svårt att veta faktiskt. Jag menar alltså om man bara förlikar sig med tanken på att det är så här livet ska se ut i typ 50 år till?.....

Har varit på roadtrip med min miniupplaga idag. Min bil började visa att jag skulle kolla på motorn men det gjorde jag härom dagen så jag tog och varvade ur stackarn och då släckte han fint lampan igen haha. Sen tog vi oss utan missöden till Halmstad i snörusk med sommardäck och skrapande vindrutetorkare. Vi shoppade det vi skulle och sen åkte vi hem. 
Vi har varit så trötta idag båda två och lite halvkrassliga så det har varit en lugn kväll.
Mollan sover sedan länge och jag har kollat lite på Dean 😍
Hittade förresten ett konstigt förkylningsmedel från USA i skåpet. Grönt och stort var det så nu kommer jag bli superfrisk! (Eller så kommer jag dö på stört, framtiden får utvisa).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0