Higher pulse

Alltså det är inte bra för mig att jag hetsar upp mig 😅. Har haft hög puls hela kvällen bara för att jag blev upprörd. Känner mig också väldigt stressad över att få vissa saker gjorda i tid och att allting ska klaffa. Jag vet inte om det ens går att lösa allt men det återstår att se.  

Jag har haft en helt okej dag, jag har varit så himla effektiv, känns som om jag haft värsta superkrafterna hela dagen typ. Hann tom mocka, borsta och rida på under 1.5 timme, det är nytt rekord för mig 😅. Kan säga så mycket som att min häst inte har ont någonstans iaf.... Hon var heelt crazy när jag red. Men det är kul, det är så hon ska vara! 

Har dock tyvärr inte hunnit springa vilket är tråkigt men jag får ta igen det på onsdag. Får väl springa två rundor eller något.  

Nattinuffsan 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0