Damn donkey

Ännu en helg är över. Inte för att jag märker direkt skillnad på om det är helg eller vardag, förutom att överdelen av kroppen får vila lite på helgen 😅. 
I morgon kör vi igen, 7.30 ringer klockan :). Tänk vad annorlunda mitt liv ser ut nu ändå, kan inte ens Komma ihåg senast jag sov längre än till nio. Det är många saker som förändrats och en del människor som jag inte pratat med på länge skulle nog bli väldigt förvånade :) 

Nu längtar jag efter att springa! Försöker hinna med det varannan dag men med både barn och häst utöver allt annat så är det svårt att hinna med. Till våren ska jag nå mitt mål! Tänkte skriva mer om allt det en annan dag. 

Vill avsluta detta inlägg med att gratulera. Det måste vara skönt att vara tillsammans med någon som inte är upptagen längre även om det ju är lite av din grej..... 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0