Watch out for this

Jag har haft konstant ont i huvudet i en vecka typ, oerhört irriterande. Ikväll är den värre än någonsin också och inga tabletter hjälper. Bara det inte beror på mina viktigaste mediciner för dom vägrar jag att sluta med. 

Jag har haft en bra och lugn helg, förutom att jag gick rätt in i en sten.. Mer säger jag inte om det :p Har spenderat många timmar i stallet hos min blanka men jobbiga häst. Varit halvkriminell med Sandra, sprungit 3.5 km, ätit kebab två ggr, kört cab m.m. Ja ni hör ju själva vilket fullspäckat liv jag har! 
Jag fällde även ett par tårar innan när en speciell låt kom på radion men då blev jag förbannad på mig själv för han är så inte värd det, han är inte värd någonting alls faktiskt. Han kan sitta där med sin rynkiga tant i förorten och tro att han är något 😂. 
Jag kan iaf gå runt här och hålla huvudet högt och veta att jag har rent mjöl i påsen och att de allra flesta vet om sanningen. 
Det är nästan så jag längtar till dagen han kommer hit, kan bli mycket intressant ur flertalet aspekter. Fast det bästa är nog fortfarande om han aldrig mer visar sig här igen om jag ska vara ärlig. Iaf med tanke på hur Sandras ryktlåda såg ut innan haha. Det är power i mina kroppsdelar om jag sätter den sidan till (tolka det hur ni vill ;) ).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0