Unbelievable

Har inte bloggat på ett tag. Har inte orkat, det är för mycket jävla drama hela tiden. Jag har seriöst inte varit med om något värre, det är helt utmattande. 
För första gången känner jag på riktigt att jag skiter i allt utom Molly. Jag orkar fan inte bry mig längre. 
Allas problem ska gå ut över mig hela tiden, bråkar någon med någon annan ska jag också bli inblandad. Helt sinnessjukt är det. 
Jag hade äntligen börjat kravla mig upp ur det mörka hålet och så händer allt det här på en och samma gång.. Jag vet inte ens vad jag ska säga blir bara så jävla matt. 
Har inte haft så här stark ångest på länge. Dessutom är jg tydligen både ful och ett luder ^^

Jag tänker aldrig mer berätta för någon annan än min familj hur jag mår. Jag ska klistra på ett fakesmile och säga att livet är för jäkla härligt. Det glider på fint som smör i solsken liksom. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0