Thinking about thinking

Jag borde sovit för längesedan men det går bara inte. Det är så mycket tankar och känslor i omlopp just nu. Mestadels bra men även skrämmande. 
Jag är rädd men samtidigt även förväntansfull. 

Jag ligger också och tänker på den där piercingen jag velat ha i så många år (17 år). Egentligen borde jag skita i vad andra tycker och bara göra det. Det är mitt liv, min kropp och mina beslut. Jag vill inte ligga där på min dödsbädd och ångra saker jag inte gjort i mitt liv. 
Vi får väl se, jag ska tänka igenom det lite till. 

Ska göra ett nytt försök till att sova nu, natti.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hör piercingen nu när du ska till gbg! Det går att ta ut den om man inte vill ha längre. Du kommer alltid ångra dig annars.

2016-05-27 @ 06:53:54
URL: http://sandyin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0