Not again đŸ˜ąđŸ”«

KĂ€nslan nĂ€r man förstĂ„r att allt kommer vara över, nĂ€r Ă„ngesten blir förlamande och man inte kan tĂ€nka klart. NĂ€r man mĂ„r sĂ„ dĂ„ligt att inte ens tĂ„rarna orkar ta sig fram. 
Jag hade köpt en present, eller tre egentligen, berĂ€ttat mitt beslut för mĂ€nniskor som blev besvikna och tom planerat en överraskning sĂ„ hĂ€nder det hĂ€r och ingen förklaring fĂ„r jag. 
För första gÄngen pÄ över en mÄnad behövde jag ta den dÀr vidriga medicinen för att ens kunna ligga still.
Jag orkar inte mer, inte en gĂ„ng till. Det fĂ„r vara bra nu. 
Jag var sĂ„ glad, jag mĂ„dde bra, jag sĂ„g en framtid. Nu Ă€r allt bara borta och jag förstĂ„r verkligen ingenting. Jag fattar inte vad jag gjorde för fel. 

Nu mĂ„ste jag börja om frĂ„n början ytterligare en gĂ„ng. Stackars min Ă€lskade dotter som Ă„terigen mĂ„ste se sin mamma i tĂ„rar och tappa tron pĂ„ mĂ€nniskor. Jag visar naturligtvis inte hur dĂ„ligt jag mĂ„r för henne men hon Ă€r smart och kĂ€nslig sĂ„ hon förstĂ„r mer Ă€n vad man tror. Dessutom kĂ€nner hon ocksĂ„ saknaden och det sa hon innan 😓. 

Nu har medicinen börjat verka och pulsen slutat slĂ„ 200 slag/minuten. Ligger och lyssnar pĂ„ speciell musik, med en speciell tröja jĂ€mte mig. Jag vill inte tro att det hĂ€r Ă€r sant förrĂ€n jag fĂ„r det förklarat öga mot öga. Ett samtal jag verkligen önskar att jag sluppit. 





Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

LÀtta ditt hjÀrta:

Trackback
RSS 2.0