In love and afraid

Jag är så trött på den här oron och rädslan över att inte kunna lita på människor. Jag vet att man aldrig ska lita på någon och det gör det hela ännu värre. Det värsta av allt är att jag tycker alldeles för mycket om någon och är jävligt rädd för att bli sårad på alla möjliga plan. 
Jag vet inte om jag vågar ge mig själv till någon igen, jag vet inte om jag vågar älska 😢.

Jag klarar inte av att bli så sårad och bedragen igen som jag blev av mitt ex. Jag överlever inte det en gång till och det är ingen överdrift. Han förstörde verkligen mig på så många plan.
Men jag kan inte rå för att mitt hjärta slår dubbla slag så fort jag tänker på en väldigt speciell person. Jag trodde aldrig att jag skulle känna så här för någon igen. Kärlek är underbart men fan vad rädd jag är. 

Du får mig att känna mig levande och jag älskar dig ❤️




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0