I fucking hate you!

Nu har jag fått nog! 
Jag är så ini helvetes förbannad och sårad så nu är det kört. Alltså jag kan inte bara sitta och titta på längre, jag måste agera! Jag kan inte bara ta all den här skiten, jag gör det bara inte längre. Jag har alltid sagt att det är "han eller jag" och nu orkar jag inte mer. Jag vill/kan inte leva i samma värld som honom. Jag hade ett litet hopp om att  jag skulle klara det men nu finns det inget kvar av det längre. 
Jag skiter fullständigt i vad andra tycker om mig och mitt beteende i detta. Enligt mitt ex så är jag ju så himla "farlig", kanske borde göra skäl för det ryktet först innan jag försvinner från den här planeten. Jag som aldrig lagt en hand på någon (jo en gång men det står jag för). 
Nä alltså jag är så förbannad att jag skakar. 

Läser du här inne någon gång vilket jag tror du är för feg för så kan jag ju iaf meddela att vi borde prata, för din skull.... Finns en heeeel del som du borde veta om man säger så. 
Gå och ligg med någon i din familj eller med din extramamma ditt äckel!
Jag hatar dig!

Godnatt 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0