Arg, argare. Argast

Det stod en bil med en V8-motor utanför mitt fönster för en stund sedan. Ljudet fick mig att kräkas lite i min egna mun. Jag önskar att jag kunde skrota varenda amerikanare i hela Sverige så jag slapp se och höra skiten. Inte för att jag har något emot den kulturen längre (de som är entusiaster) men bara alla minnen och bilden av äcklet och hans fjantiga bil får mig att se rött och vilja gå loss med en kofot så fort jag hör det vidriga mullret. 
Gud vad jag skulle njuta om den krockades eller liknande, hade varit den bästa dagen i mitt liv tror jag. Jag hade fan gått och köpt mig en Trisslott!
Gud vilka aggressioner jag började känna nu, pulsen gick upp till typ 150slag/minut och jag känner för att slåss. Jag hoppas han dyker upp så jag får träna min högerkrok lite 😅👊

Jahopp, det var det. Förutom detta lilla utbrott så är det för jäkla varmt ute. Vidriga hemska värme. Mår ju dåligt vad man än gör. Människor som gillar det ljuger eller har kanske något inbyggt fel i hjärnan? Ingen normal person kan ju uppskatta att vara kokandes hela dagarna. 

Nu måste jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0