Anything you can do I can do better

Vad är det för dag liksom? Jag känner mig helt lost in space. Är tröttare och mattare än någonsin typ och all dramatik och den här värmen gör inte saken lättare. 
Har dock mått bättre psykiskt idag tack och lov. Har lite dåligt samvete över att hästen inte blir riden bara men hon kan få lite vila ett tag, det skadar inte. 

Just nu önskar jag att jag hade en anonym blogg men det har jag inte så jag måste ändå försöka hålla en relativt låg profil. Jag har dock många järn i elden just nu och jag är så förväntansfull på vissa reaktioner 😅. 
Jag skrattar redan inombords. 
"Man ska inte ge sig in i leken om man inte leken tåla".
Over and out 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0