You can go fuck yourself

Okej, nu är det så här att jag precis föll ner jävligt djupt under ytan igen. Jag klarar inte av att vara där igen. 
Jag vet inte vad som kommer hända nu, för första gången på flera veckor känner jag ren panik över att behöva leva i min kropp. Jag vill bara försvinna bort. 
Jag som äntligen kommit igång med ridningen, träningen och blivit en rätt glad och påhittig både mamma och vän. Nu är allt det som bortblåst och jag vill aldrig mer gå upp ur min säng. 

Det räcker nu, jag förtjänar att få må okej och kunna leva utan ångest, sömnlöshet och panikattacker. 
Jag hatar vad du har gjort mot mig, hör du det? Jag hoppas resten av ditt liv blir lika miserabelt som mitt varit och är. Jag kan nog hjälpa till en bit på traven din patetiska lilla tönt! Nu har jag fått nog och karma tar alldeles för lång tid på sig! 
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0