What happend?

Dag tre utan ångest och jag fattar fortfarande ingenting! 
Har haft en underbar dag med min goa unge med massa bus och mys 💜
Hann även med ett pass zumba på kvällskvisten som var väldigt jobbigt men så kul! 
Imorgon väntar läkarbesök och ridtur om det inte är för kallt. Hästen är hur pigg som helst för tillfället och måste motioneras. Har verkligen börjat hitta tillbaka till glädjen med stallet och ridningen igen, men det suger att min bästis och hennes bästis inte är där 😢
Vi får hoppas att det inte dröjer för länge innan hon är tillbaka igen, det är inte samma sak utan henne! 

Jag har tänkt rätt mycket ikväll. Ju mer jag tänker ju argare blir jag och ju argare jag blir ju mer synd tycker jag om en viss person. Tänk att ha en sådan kris i livet så man tappar bort sig själv så radikalt, det måste vara jättejobbigt när man vaknar upp igen. Nä usch hur arg och besviken jag än är så känner jag mest medkänsla faktiskt och det är just därför det måste bli så här. 

Nu går ögonen i kors igen, man blir trött av att träna. 
Godnatt 


Alltså seriöst 🙈


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0