Up and down

Jag är arg och arg och lite mer arg. Jag lovar på heder och samvete att om en viss person hade stått här framför mig just nu så hade h*n åkt på en rak höger eller så hade jag spottat henom rakt i ansiktet. 
Jag hoppas verkligen att denna människa aldrig någonsin sätter sin fot här igen får då vet jag ärligt talat inte vad jag gör. En sak är iaf säker, min dotter träffar h*n aldrig igen så länge jag är vid liv. Dom broarna är brända för alltid. 

Jag har ändå haft en bra dag idag. Jag och Molly har spenderat tre timmar i stallet i frt härliga vårvädret. Mockat, putsat, borstat, "ridit" och fikat. Äntligen fick jag upp henne på enyas rygg och hon var så stolt :) 
Min häst är så otroligt snäll, hon gick så långsamt hon bara kunde när Molly satt däruppe på hennes rygg. Hon är klok hon 💜
Jag hoppas på härligt vårväder i morgon med så jag kan ge mig ut på en långrunda med min bruna bästis,

 Dom två finaste tjejerna som finns 💕




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0