Throw it all away

Jag ligger i min säng och har kramper i magen och mår illa men vad gör väl det, jag har ju ingen ångest 👍

Har ridit en underbar tur på min överpigga förvuxna ponny. Sandra var med som sällskap och äntligen fick jag min häst iaf lite svettig.  Men trött? Njae knappast. Hon skulle nog kunna galoppera i princip hur länge som helst om hon fick bestämma. Men det är bara kul, den dagen hon inte vill springa fort längre då vet jag att hon inte mår bra. 

Har varit en bra dag idag med alltså. Har rensat lite mer och frostat av min frys. Det var inte en dag för tidigt om man säger så. Allt har ju stått still här sedan ett år tillbaka, jag hade tom kvar hans mat i frysen, så illa var det. Men nu åker det ut, ALLT åker ut och det känns så underbart skönt. Äntligen ska jag göra detta till mitt egna hem med mina egna saker utan massa jobbiga minnen. När jag är färdig (vilket kommer ta ett tag) så kommer det inte finnas en pryl kvar här som tillhör någon annan än Molly eller mig! 

Nu håller vi tummarna för en bra och händelserik helg! 


Glad tjej med sitt nya lego ❤️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0