Sunny sandwich

Jag håller på att bli förkyld, ni vet det är precis så där på gränsen innan det bryter ut. Asjobbigt! Speciellt när man inte blir hjälpt av nässprayen eftersom jag redan tar den varje dag......
Finns tabletter med som hjälper skitbra men jag tål inte dom. Jag blir helt bananas, aggressiv, stressad och hela kroppen är rastlös med massa typ ryckningar. Ingen höjdare alls!

Min dotter har blivit stor! Nu sover hon för andra natten i rad i sitt egna rum, jag är så stolt över min lilla tjej ☺️. Hon känns faktiskt som ett tryggt barn vilket gör mig extra glad eftersom jag verkligen kämpat för att hon ska känna sig trygg och älskad. Det gör mig ännu mer glad eftersom jag själv är en rätt otrygg person och det har jag varit hela livet tyvärr. 


Glass får man när man varit duktig ☺️


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Bloggadress:

Lätta ditt hjärta:

Trackback
RSS 2.0